Vážení klienti,

dovolujeme si Vám touto cestou oznámit, že s ohledem na blížící se prázdniny, budeme jako školské poradenské pracoviště nuceni učinit úpravu provozu našeho zařízení.

Provoz Pedagogicko – psychologické poradny Plzeň nebude zcela přerušen  a nadále budou probíhat objednané služby.

V souvislosti s průběžným čerpáním dovolené našich zaměstnanců, se však může stát, že nebudou k dispozici tak, jak jste zvyklí v průběhu školního roku a jejich reakce na Váš e-mail nebude vyřízena zcela bez prodlevy. Prosíme Vás tedy o pochopení a trpělivost.

Pokud budete potřebovat objednat své dítě na vyšetření, je možno využít následující postup:

- stažení dotazníků (žádost o poskytnutí poradenské služby, Sdělení rodičů) z webu  Pedagogicko – psychologické poradny Plzeň, www.pepor-plzen.cz , dotazníky vyplnit, podepsat a zaslat doporučeným dopisem do poradny na příslušné pracoviště

- osobní návštěva, vyžádání a vyplnění požadovaných  dotazníků na místě, doporučujeme před návštěvou kontaktovat odborného pracovníka dle pracoviště, které chcete navštívit a dohodnout si s ním schůzku v oboustranně vyhovujícím čase.

- telefonická či e – mailová komunikace (všechny kontakty naleznete na webu poradny, viz výše).

V případě potřeby Vám rádi poradíme a pomůžeme.

Služby na jednotlivých pracovištích budou zajištěny pro veřejnost takto:

PRÁZDNINOVÝ PROVOZ OD 1. 7. 2021 – 31. 8. 2021 PPP Plzeň-město:

Úřední hodiny sekretariátu:

PO a ST:  7:30 – 13:00

Návštěvy mimo úřední hodiny si je možné telefonicky domluvit na tel. č. 377 468 124, nebo e-mailem na adrese:

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.  nebo Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

V době od 19. 7. 2021 – 6. 8. 2021 sekretariát uzavřen.

Kontakty na jednotlivé zaměstnance naleznete na webových stránkách PPP Plzeň  www.pepor-plzen.cz

PPP Plzeň sever:

Úřední den: středa 9,00 – 12,00

Mimo úřední dny je možné si návštěvu objednat telefonicky či e-mailem.

Sekretariát:  P. Lacková, tel. 377468133

Vedoucí pracoviště: Mgr. Šárka Čechurová, 732275126

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

26. 7. 2021 – 30. 7. 2021 pracoviště uzavřeno

Kontakty na jednotlivé zaměstnance naleznete na webových stránkách PPP Plzeň  www.pepor-plzen.cz

PPP Plzeň Jih:

Sekretariát otevřen pro veřejnost:

Středa: 9,00 – 12,00

Dle potřeby nás kontaktujte na tel: 377 468 172                                                          

E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Mimo úřední hodiny je možné si osobní návštěvu individuálně dohodnout na uvedených kontaktech.

Kontakty na jednotlivé zaměstnance naleznete na webových stránkách PPP Plzeň  www.pepor-plzen.cz

PPP Rokycany:

Úřední dny v době  od 1. 7. 2021 do 20. 8. 2021

pondělí 8-12 hodin

V případě potřeby nás, prosím, kontaktujte i mimo úřední dny na tel. číslech a e-mailové adrese:

733745850 - Mgr. V. Huzinec Čiková, vedoucí

723720583 - Z. Holubjaková, sociální pracovnice

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Kontakty na jednotlivé zaměstnance naleznete na webových stránkách PPP Plzeň  www.pepor-plzen.cz

PPP Domažlice:

Úřední hodiny v rámci letního provozu od 1. 7.  do 31. 8.  2021:  8:00 – 12:30.          V úředních hodinách  je možné navštívit poradnu osobně a kontaktovat níže   uvedeného odborného pracovníka. V případě dotazů mimo úřední hodiny využijte  telefonickou nebo e-mailovou komunikaci: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , tel: 379724276, 722602200

Kontakty na jednotlivé zaměstnance naleznete na webových stránkách PPP Plzeň  www.pepor-plzen.cz

1.7.             8:00 – 12:30 hod.       Edita Bohmanová, DiS   adm.pracovnice

7.7.             8:00 – 12:30 hod.       Mgr. Václava Forstová   vedoucí pracoviště

12.7.           8:00 – 12:30 hod.       Mgr. Linda Látková         speciální pedagog

19.7.           8:00 – 12:30 hod.       Mgr. Václav Svoboda     psycholog

26.7.           8:00 – 12:30 hod.       Mgr. Vorlíčková              psycholog

2.8.             8:00 – 12:30 hod.       Edita Bohmanová, DiS   adm. pracovnice

9.8.-13.8.                  PORADNA UZAVŘENA                            

16.8.           8:00 – 12:30 hod.       Mgr. Václav Svoboda      psycholog

23.8.           8:00 – 12:30 hod.       Mgr. Marie Tichá            speciální pedagog

30.8.                         PORADNA UZAVŘENA                            

31.8.            8:00 – 12:30 hod.          lze kontaktovat všechny odborné pracovníky

PPP Tachov:

Pro veřejnost otevřeno:

Pondělí a středa 8,00 - 12,00

Od 2. 8. 2021– 6. 8. 2021 pracoviště uzavřeno

Dle potřeby nás můžete kontaktovat:

Mgr. R. Hégrová, vedoucí pracoviště, tel 723 815 894

J. Mihálová, administrativní pracovnice, tel.: 733 391 290

Kontakty na jednotlivé zaměstnance naleznete na webových stránkách PPP Plzeň  www.pepor-plzen.cz

PPP Klatovy:

Úřední hodiny:

pondělí:          8.00 – 12.00 hod.

úterý:             8.00 – 12.00 hod.

středa:           8.00 – 14.00 hod.

čtvrtek:          8.00 – 12.00 hod.

pátek:             8.00 – 12.00 hod.

Poradna uzavřena: 6. 8. 2021, 12. 8. 2021, 13. 8. 2021

Telefonické kontakty: 376 310 809,777 358 416

Prázdninový provoz – pracoviště Sušice:

Poradna uzavřena od 12.7. – 24.8.2021

Kontakty na jednotlivé zaměstnance naleznete na webových stránkách PPP Plzeň  www.pepor-plzen.cz

V případě potřeby krizové intervence a v jiných naléhavých případech, je možno využít kontaktu přímo na ředitelku PPP Plzeň PhDr. Irenu Příkazskou: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.  nebo na zástupkyni ředitelky, Mgr. Renatu Hégrovou: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Důležité upozornění!

Při osobní návštěvě našeho zařízení dbejte, prosím, nadále zvýšených hygienických opatření a pokynů zaměstnanců pracoviště. V zájmu ochrany zdraví svého i našich zaměstnanců Vás tímto žádáme o donesení a použití vlastní roušky či respirátoru a důkladnou dezinfekci rukou u vchodu do budovy na všech našich pobočkách, v souladu s aktuálně platným nařízením MZDR ČR a s ohledem na aktuální vývoj epidemické situace.

Předem Vám velice děkuji za pochopení a respektování těchto opatření.

Děkujeme Vám za  vstřícnost, pochopení a dosavadní spolupráci a těšíme se s Vámi na viděnou opět v novém školním roce. Přejeme Vám klidnou a příjemnou dovolenou a Vašim dětem krásné a ničím nerušené prázdniny.

Za kolektiv pracovníků PPP Plzeň

                                                                                                       PhDr. Irena Příkazská

                                                                                                         Ředitelka PPP Plzeň             

V Plzni dne: 29.6.2021                                                                    

Pedagogicko-psychologická poradna Plzeň - pracoviště Tachov

vypisuje výběrové řízení na pozici psycholog/psycholožka.

Požadavky: VŠ vzdělání - magisterské studium jednooborové psychologie (praxe ve školství výhodou)

Úvazek: 1,0

Nástup: dle dohody

Plat: dle platných platových tabulek pro školství a praxe

 

Životopisy a motivační dopisy zasílejte emailem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., nebo poštou na adresu PPP Tachov, K. H. Borovského 521, 347 01, Tachov.

Ve snaze zajistit Vám sjednané služby v této pro všechny složité době, Vás žádáme o spolupráci a důsledné dodržování následujících pravidel:

  • Dodržujte, prosím, přesně termín a dobu objednání.
  • Nezletilou osobu doprovází pouze 1 dospělá osoba.
  • Ve společných prostorech se zdržujte pouze nezbytně nutnou dobu. Čekání na své dítě si zpříjemněte procházkou, nákupem apod.. Dohodněte se s naším zaměstnancem, kdy se máte dostavit na konzultaci po vyšetření.
  • Přistupujte jednotlivě.
  • Přednost mají předem objednaní klienti. Doporučujeme se předem telefonicky objednat i v případě návštěvy podatelny. Hodiny pro kontakt s veřejností budou k dispozici na úřední desce. Všechny kontakty najdete na webu PPP Plzeň.
  • Respektujte pokyny našich zaměstnanců.
  • Dodržujte doporučený odstup a povolený počet osob v místnosti (platí i pro společné prostory našich objektů).
  • Použijte dezinfekci.
  • Použijte vlastní roušku či respirátor.
  • Pokud jste v karanténě nebo nemocní, sjednejte si telefonicky náhradní termín.
  • Nevoďte k vyšetření dítě s evidentními příznaky nachlazení či jiného přenosného onemocnění. Dohodněte si náhradní termín i v případě, že jste nachlazeni sami a nemáte možnost zajistit jako doprovod jinou pověřenou, osobu.
  • Upřednostňujte e-mailovou a telefonickou komunikaci tam, kde to je možné.
  • Sledujte naše webové stránky.

Předem Vám děkujeme za pochopení a Váš vstřícný a nesobecký přístup.

Velice si toho vážíme, tým PPP Plzeň

Vážení rodiče,

veškeré formuláře se obnovují vzhledem k nové školské legislativě, vstupující v platnost od 1.9.2016. V případě zájmu o službu naší poradny nás kontaktujte e-mailem, telefonicky nebo vyplněním formuláře konzultace.

Upozornění pro rodiče:

Pokud bude výstupem poradenské péče diagnostická činnost, je poradenské zařízení, podle platné legislativy, povinno vždy zaslat doporučení podpůrných opatření škole, školskému zařízení.

Poradenské zařízení vždy jedná v zájmu dítěte.

Vážení zákonní zástupci, zletilí klienti. Z důvodů ochrany osobních údajů, nezasílejte podklady k poskytnutí poradenské služby elektronickou poštou - emailem. Děkujeme za pochopení.

V období leden až březen 2021 se provádí v poradně vyšetření školní zralosti u předškolních dětí (tedy již před zápisy do ZŠ). Zápisy do ZŠ budou probíhat v měsíci dubnu. K vyšetření školní zralosti v poradně je nutné vyplnit formulář Žádost o poskytnutí poradenské služby,  Sdělení rodičů a Sdělení mateřské školy /formuláře jsou k vyzvednutí v poradně nebo je lze stáhnout z webových stránek poradny/.  Zažádat o vyšetření školní zralosti je nutné do 22.1.2021, pokud požádá zakonný zástupce po této lhůtě, je předpoklad, že Doporučení pro ZŠ nebude vyhotoveno do zápisu do ZŠ.

Pokud bylo dítě vyšetřeno u jiného odborníka /klinický psycholog, logoped apod./, poradna provede posouzení odborné zprávy dle doložených podkladů a vyplněné žádosti.
O odklad školní docházky musí rodič písemně požádat a doložit odborným posudkem /PPP-pedagogicko-psychologická poradna, SPC – speciálně pedagogické centrum a odborný lékař - dětský lékař nebo neurolog, psychiatr či logoped/.

Rodiče dětí zapsaných do základní školy v Plzni - městě podávají žádost o vyšetření do poradny město /377468124/, rodiče dětí zapsaných v okrese Plzeň - jih se obracejí na poradnu Plzeň-jih /377468172/ a děti zapsané v okrese Plzeň - sever se obracejí na poradnu Plzeň-sever /377468172/ , dále dle okresu /Klatovy, Tachov, Domažlice, Rokycany – viz pobočky PPP/.
Vyšetření školní zralosti zjišťuje u dítěte připravenost pro školní docházku pro dobrý start v 1. třídě /zjišťuje se: psychická zralost – mentální vyspělost, schopnost soustředění, sebekontrola, sebeobsluha, sociální zralost, řečová vyspělost/.
Vyšetření trvá cca 1 hodinu, před vyšetřením probíhá konzultace s rodičem, po vyšetření konzultace k závěrům vyšetření. Na základě konzultace se v případě odkladu školní docházky píše písemná Zpráva a Doporučení pro ZŠ a MŠ, které si rodiče musí osobně vyzvednout proti podpisu v poradně. Na základě Doporučení ředitel školy vystaví rozhodnutí o odkladu školní docházky. Podklady k rozhodnutí ředitele je nutné dodat do ZŠ do 31.5.

Aktuality

  • OZNÁMENÍ PRÁZDNINOVÉHO PROVOZU PPP PLZEŇ V ČERVENCI A SRPNU 2021

    Vážení klienti, dovolujeme si Vám touto cestou oznámit, že s ohledem na blížící se prázdniny, budeme jako školské poradenské pracoviště nuceni učinit úpravu provozu našeho zařízení. Provoz Pedagogicko – psychologické poradny Plzeň nebude zcela přerušen  a nadále budou probíhat objednané služby. V souvislosti s průběžným čerpáním dovolené našich zaměstnanců, se však může stát, že nebudou k dispozici tak, jak jste zvyklí v průběhu školního roku a jejich reakce na Váš e-mail nebude vyřízena zcela bez prodlevy. Prosíme Vás tedy o pochopení a trpělivost. Pokud budete Celý článek
  • Návrat dětí do škol

    Vzhledem k nové situaci, se kterou se nyní musí ředitelé, pedagogové i rodiče vypořádat, bychom Vám rádi nabídli několik materiálů, které by vás mohly vést v prvních společných dnech s dětmi ve škole. Jako vždy Vám ochotně nabízíme metodickou podporu v podobě konzultací (emailem, telefonem či osobně) při plánování návratu dětí do škol ať už nyní nebo až v září. Kontakty na svého oblastního metodika naleznete v sekci Prevence -> Základní informace. NÁVRAT DĚTÍ DO ŠKOL: Metodický materiál pro podporu Celý článek
  • Informace pro klienty v roce 2021

    Ve snaze zajistit Vám sjednané služby v této pro všechny složité době, Vás žádáme o spolupráci a důsledné dodržování následujících pravidel: Dodržujte, prosím, přesně termín a dobu objednání. Nezletilou osobu doprovází pouze 1 dospělá osoba. Ve společných prostorech se zdržujte pouze nezbytně nutnou dobu. Čekání na své dítě si zpříjemněte procházkou, nákupem apod.. Dohodněte se s naším zaměstnancem, kdy se máte dostavit na konzultaci po vyšetření. Přistupujte jednotlivě. Přednost mají předem objednaní klienti. Doporučujeme se předem telefonicky objednat i v Celý článek
  • 1
  • 2
  • 3